to my baby, stay strong

Wednesday, September 16, 2009

Cerita tentang berbual:
insiden pertama

A : helo madam lau, byk paip bocor la kt uma ni, hantar org dtg repair. bil air tinggi la bulan ni.

Madam Lau
: ok. nanti i hantar org datang repair. nanti i nk collect duit sewa sekali. esok i dtg..

selepas sebulan...tiada apa2 yang berlaku..

insiden kedua

Aku : weih, bdk2 ni dah submit assignment. kita bile nak hantar?
B : esok la, aku belum siap lg. hantar sama2 la nt.
Aku : ok. ko wat la dulu..

petang tersebut..

B : sori weih, aku dah antar assignment..
Aku : thanx my fren..

insiden ketiga

masih lagi berbual.....

A : nt dtg la rumah aku, kita buke same2..
B : ok, esok aku dtg uma ko..msk la bes2..
A : ok, untuk kau aku wat yang spesel punye,yang penting kau dtg. aku pn da rindu kat ko ni..
esoknye...

A : weih, nt la kita buke puase same.aku dah kt jb ni..

berbual....

0 sumpahan:

Post a Comment