Cerita tentang LETIH

Saturday, August 8, 2009

Jumaat dan Sabtu merupakan hari yang agak memenatkan bagi aku. bermula dengan malam jumaat, aku pergi main futsal sampai lebam. Walaupun malam tu ramai jugak yang datang, tapi aku tak tahu kenape penat sangat. Kaki macam tak mampu nak berlari lagi. Mungkin aku main semangat gile kot..hahaha..Lepas main futsal, macam biase lepak kat mamak. Minum2 sikit sampai mabuk(ni bkn cerita betul). Kalau dah lepak kat mamak, memang macam Persidangan ASEAN la. Dari pukul 1.30 pagi jejak sampai pukul 3 pagi pun tak habis berborak. Itu pun ada yang nak tarik diri sebab mulut da penat nak bercakap. Semua gara2 Dragon Ball..hahaha. dah balik tu,mandi pastu lebih kurang pukul 4 baru tidur..zzzzz...

Tepat pukul 9 pagi, baru aku sedar sebab ada orang call. Pergh!!..tidur sampai tak sedar dah siang. Wewet call ajak pergi tgk X-games. Baru aku sedar yang aku krew X-games tuh..Mandi pastu siap2,wewet dtg pastu trus gerak pergi kampus. Tunggu punya tunggu pukul 12 tgah hari baru mula. Semua sekali settle lebih kurang pukul 5 petang. Dengan cuaca yang panas terik. Memang exhausted la masa tu. Tekak rase macam kat padang pasir. Kepala pun rasa pening semacam je. Tapi takpe la, kepenatan demi pengalaman....hehehe

4 sumpahan:

  1. itu pun letih ke?dasar org tua.hahahah.bwek :p

  1. ahmad najib said...:

    memg la penat.penat sbb panas..hahaha..aku masih muda.pert yg sudah tua..

  1. Pert Doherty said...:

    dengan nama aku pon muncul dlm perbualan korang.. hahaha

  1. ahmad najib said...:

    sbb aku syg kau pert..hahaha

Post a Comment