Kisah saya dan segelas Teh tarik

Sunday, September 13, 2009
arsenal untuk selamanya

Tepat jam 9.45 malam, aku terus ajak membe2 aku pegi mamak. malam ni ade match yang aku nantikan. Arsenal menentang Manshitter City. Motif utama aku nak tangok adebayor kene booo..
Sampai kat mamak tu aku terus cari meja paling strategik untuk menikmati aksi2 terbaik. Teh tarik yang aku pesan pun dah sampai ngam2 match pun nak mula. Separuh masa pertama gawang Arsenal bocor akibat gol sendiri yang menarik dari penjaga gol Arsenal. Separuh masa kedua Arsenal menjaringkan gol penyamaan yang ternyata memberi sinar aku nak tengok Manshitter City kalah. tapi malangnya gawang Arsenal terus bocor dan bocor. akhirnya kalah 4-2.

Kalah atau menang adat perlawanan. Tapi yang menyakitkan hati aku tengok kelibat monyet hitam bernama adebayor. mula2 die pijak kaki kapten aku(cesc Fabregas), pastu dia pijak kepala striker aku( van Persie). Paling aku tak puas hati dia lari satu padang pegi cari depan tempat duduk penyokong2 arsenal sambil mendepakan dada dengan muka bongkak dan takbur. Kalau aku ade kat situ aku dah cabut kerusi baling kat dia mcm selangor lawan kelantan dulu. habis je match tu aku terus teguk teh tarik sampai habis. Tiba2 aku dapat sms dari Niz(kazen aku) ..."terasa kehilangan adebayor?haha.ayam eh?...hmmmphhh....

0 sumpahan:

Post a Comment