paintball heroes!

Monday, July 20, 2009
yang tu aku sedang beraksi


gaya je lebih ni..tapi kalah gak


nama tempat paintball ni..


sudah lame au tak menulis dalam blog ini. jadi, ada masa terluang ini, aku nak cerita pasal aktiviti aku masa cuti. selepas aku balik dari kedah, minggu berikutnya sepupu aku bertunang. selepas majlis semua selesai, waktu terluang di waktu petang dimanfaatkan sepenuhnya. kebetulan abg saudara aku ajak main paintball kat tempat dia. tanpa membuang masa aku dengan saudara-saudara aku yg lain bergerak ke kuala selangor. tapak paintball tersebut terletak di belakang stadium kuala selangor. selepas siap semua perlatan, maka bermulalah perang. pasukan yang menang sudah tentu pasukan aku(hahahaha). malahan aku tak pernah ditembak walau sekali pun. mungkin berkat aku main counter-strike tiap-tiap hari. nasihat aku, kalau korang tak nak sakit main paintball, berlatih dulu main counter-strike kat uma...hahahaha

0 sumpahan:

Post a Comment