FAMILY DAY '09

Friday, July 24, 2009
kering sunga ni kalau ijal terjun skali


kenape semua pandang tempat lain??


sape la yang jadi mangsa tu...



Minggu lepas merupakan weekend yang paling hampas untuk aku. Pertama, yang paling aku sedih ialah tak dapat join Family Day. Kedua, minggu lepas merupakan minggu yang paling bosan dalam hidup aku. aku merasakan tempoh 24 jam dalam sehari seperti 365 hari setahun..

Pagi sabtu, aku bangun seperti biasa. Kemas tempat tidur terus baca berita2 terkini (ofcoslah aku utamakan berita sukan). Rumah sewa yang sepatutnya ada 10 orang tapi tinggal 4 orang. Tiba2 keluar suare Pete Doherty..owhh...handphone aku berbunyi. Tertera nama Angah Poyo(sepupu aku) kat handphone. Macam biasa lah, mesti dia nak membebel dulu. Lepas tu dia tanya besday aku bila. Aku pon jawab tanpa memikirkan apa2. Bila dah end call, baru la aku ingat tu soalan kuiz family day. Alamak!!!..mampus Abg Naz marah nanti(ni pun sepupu aku gak). Lepas tu, handphone aku berbunyi lagi. Tanya soalan yang sama jugak. Tapi, aku dah tak bagi jawapan lagi. Kalau aku bagi pun, aku bagi yang salah (hehehe...).

Tetapi, aku nak sangat ada dengan semua saudara2 aku kat sana. comfirm seronok giler!. Tapi. nak buat macam mana. Aku duduk kat tempat terpencil ni, lagipun kalau aku ikut sekali menyusahkan diorang semua pula nanti. Mesti kena balik rumah awal, sebab aku kena naik bas plak nak balik Batu Pahat. Malam dah takde bas lagi... Bosannya duduk rumah sorang2.....

0 sumpahan:

Post a Comment